Konkurs walentynkowy – hand made!

charms serce hand made

Wisiorek – charms

„Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej ci jej zostanie.” Tak powiedział kiedyś Antoine de Saint Exupery. W związku z tym iż zbliża się święto zakochanych ja też chciałabym komuś dać coś od siebie.

charms serce

Serduszko charms hand made, zrobiony z pięknych hematytów (który może służyć również jako wisiorek) trafi w ręce tej osoby która;

1. Polubi moją stronę z biżuterią hand made na facebooku.

2. Opublikuje konkursowy post na swojej tablicy na facebooku.

3. Doda komentarz o treści „Biorę udział w konkursie” pod informacją o konkursie na mojej stronie na facebooku.

4. Czas zgłoszenia mija 13.02.2015. Ogłoszenie wyników nastąpi dnia 14.02.2015 (Walentynki)

Ze zwycięzcą skontaktuję się również poprzez prywatną wiadomość i jak najszybciej się uda prześlę za pośrednictwem poczty ozdobnie zapakowanego charmsa. Życzę powodzenia!

A jeśli ci się podoba moja biżuteria to oczywiście zapraszam do mojego sklepu i na facebooka:)

 

Skomentuj

