Biżuteria dla WOŚP część I

Już zakończył się tegoroczny finał WOŚP. Powstało wiele cudownej biżuterii licytowanej na aukcjach internetowych Allegro, która będzie teraz zdobić niejedną osobę:) Przez jeden dzień nie mogłam się oderwać od monitora obserwując przebieg aukcji. Gdy patrzę na to z boku ciężko mi uwierzyć że tak Dzisiejszy stan wylicytowanych cudów stworzonych przed grupę biżuteryjnych maniaczek to: 35 085,04 zł! Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o akcji zapraszam na stronę Biżuteryjki dla Wośp

Tym samym chciałabym przybliżyć projekty w których brałam udział – czasami elementy były jak kropla w morzu by stworzyć piękną całość. W przypadku kilku projektów (jak choćby bransoletki) w których brało udział mniej twórców efekty mojej pracy były już dużo bardziej widoczne.

1.Bransoletka ametystowa Deep Purple z 8 charmsami sprzedana za 610 zł – w tym mój 1 charms

2. Ślubna bransoletka soutache Mystic Emerald z moim serduchem wykonanym w technice haftu koralikowego – sprzedana za 730 zł

3. Kolia deszczowa i kolczyki Swarovski – sprzedana za 1825 zł – w tym moje 6 łezek

4. Treasure of Orient – torebka kopertówka – sprzedana za 310 zł

Torebka hand made kopertówka

Już niedługo przedstawię wyniki innych aukcji! Jedną z kolii („Princess Dream”) już wam przedstawiłam we wcześniejszym wpisie.

Zapraszam do kontaktu oglądania i komentowania mojej biżuterii;)

Skomentuj

