Kolczyki z błyskiem – Swarovski/ Tiny sparkles

Witam!

Wpadłam na pomysł jak wykończyć przepiękne kryształki Swarovskiego które od pewnego czasu kusiły mnie leżąc w mojej małej pracowni (mam na myśli biurko z masą półek, szafek i bałaganu). Kto myśli że tylko duża biżuteria jest widoczna, ten jest w błędzie. Prezentuję tutaj małą kolekcję drobnych, ale bardzo efektownych kolczyków oczywiście hand made;) Na bazie kryształków i perełek Swarovskiego zrobiłam „koronkę” z koralików toho. Wszystkie biżutki zostały wykończone w podobny sposób, a jednak każda prezentuje się zupełnie inaczej! Zaraz po wykończeniu maleństw dwie pary zniknęły porwane przez moje córki więc mam nadzieję że mi się udało! Jeśli chcielibyście coś podobnego – jak zawsze – zapraszam do kontaktu!

Hello!

Who thinks that only big jewellery is noticeable, this person is mistaken. Here I am presenting a small collection of small, but very eye- catching earrings. If you want to buy them – you can contact me by the web page or to look for sth in my shop

       

Skomentuj

