Bransoletka hand made złota/ Gold with carmine drops

Witajcie!

Bransoletka hand made złota

Bransoletka hand made i kolczyki

Muszę przyznać, że zaniedbałam blogowanie. Tyle ostatnio się działo, że nawet nie pomyślałam o opublikowaniu jakiegokolwiek posta. W każdym razie, mimo że nie opublikowałam niczego, to nie próżnowałam. Tutaj pozwolę sobie zaprezentować moje ostatnie dzieło. Soutache na razie „udał się na spoczynek,” na rzecz ćwiczenia innych technik – haftu koralikowego (beading). Stworzyłam więc komplet biżuterii – bransoletkę (hand made) z przezroczystych, złotych i karminowych koralików superduo i toho, i kolczyki w tej samej tonacji oparte na planie gwiazdy. Bardzo delikatny i lekki zestaw biżuterii. Co myślicie o efekcie końcowym?

Hello everyone!

I must admit I had neglected this blog. Lately, so much has been happening, that I did not even think of posting anything… Even if  I did not post anything, but it does not mean that I was dawdling. Here you may see one of my last works. I let soutache rest, and try out some other techniques. What do you the end result – brancelet and earrings?

Skomentuj

