Kolczyki hand made – Rivoli part II

kolczyki rivoli czerwone Swarovski czarne kolczyki rivoli handmade srebrno szafirowe kolczyki rivoli eleganckie kolczyki rivoliMaleńkie kolczyki przynoszą wiele radości i potrafią być bardzo szykowne. Gdy odkryłam kolczyki rivoli byłam wniebowzięta! A do tego myślałam że to bardzo proste wykończyć takie maleństwa… Otóż myliłam się! Zaczyna być łatwiej dopiero wtedy gdy wydzierga się już kilkukrotnie dany wzór… Ale potem można szaleć! Z kamieniami, koralikami, kryształkami Swarovskiego, kolorami et voila! Twoje kolczyki hand made mogą wisieć w uchu pięknej dziewczyny;) Dla mnie to prawdziwa radość! Jeśli podobają Ci się takie błyszczące maleństwa – możesz kupić je tutaj.

Możesz też zostawić mi komentarz:)

Skomentuj

