Bransoletka soutache błękitna/ Blue sky

Błękitna bransoletka soutache nawiązuje do kolekcji „Nie wszystko złoto co się święci”. Z resztą, została nawet wykonana w tym czasie tylko czekała na pokazanie światu. Pomieszałam tutaj kilka technik technik a efekt jaki jest, możecie zobaczyć sami. Centralny element stanowi samodzielnie ozdobiony szklany koralik. To kompletu wykonałam nawet kolczyki, te jednak natychmiast znalazły nową właścicielkę i nie zdążyłam ich sfotografować.

eng.

This bracelet relates to the set ‚All that glitters is not gold’. Anyway, it was even embroidered at the same time and then just waiting for showing to the world.  I mixed a few techniques, whose effect you can observe, and assess, if it was a successful  try or not. I have even embroidered earrings that suit the bracelet, howerver they had found their owner before taking a photo :)

Bransoletka błękitna soutache

3 responses to “Bransoletka soutache błękitna/ Blue sky

  • Officiella

    śliczności!!! ja wyobraziłam sobie jak wyglądałaby na skórzanym paseczku – takim w brązie jak kiedyś były pasy do munduru harcerskiego. Może dlatego że mam szczupły nadgarstek i przeważnie nie jestem w stanie nosić bransoletek o określonym z góry obwodzie. Takie, które można regulować – to są the beściaki! :o). Najbardziej podoba mi się środek oraz wykonanie tego maleńkiego listka, gdzie niebieskie kuleczki są w środku. Napracowałaś się nad tym, co?

    • violettakrygier

      Nie lubię skóry, szczególnie w biżuterii- mam do niej wręcz awersję . Dlatego nie będę nigdy robiła nic na skórze/ ze skórą itp. Ale regulowany obwód bransoletki jak najbardziej można zrobić .W innym modelu .Element środkowy można wykorzystać w innych stylizacjach , może być nawet ciekawie . Pozdrawiam. Viola

      • Officiella

        uuups! ;o) a ja lubię skórę :o). Fajnie, że można zmienić obwód – ja mam tylko 16 cm, więc jakiekolwiek „standardowe” dyndają mi tak bardzo, że nie mam nawet po co ich oglądać. ;o)

Skomentuj

