An old gold

Bardzo podoba mi się ta bransoletka, jednakże tym co mnie martwi, jest fakt, iż na zdjęciach wygląda ona znacznie gorzej niż w rzeczywistości.  Patrząc na zdjęcie zaczynam wierzyć, że może jednak moje „dzieło” nie jest aż tak ładne jak mi się początkowo wydawało… Do wykonania bransoletki wykorzystałam dwie różne metody- sutasz i peyotkę. Sprawiło mi to ogromną frajdę i sądzę że efekt końcowy jest zadowalający. Co mi się szczególnie w niej podoba jest to, że można ją nosić do różnych strojów, od zwykłego aż po wieczorowy.

eng.

I like this brancelet a lot. It presents very nicely on hand, however in the photo it looks… a lot worse. It doesn’t help me to feel good about my embroider. Maybe it is not as good as it firstly seemed to me? I used two different methods to embroider this branceletet- as always, soutache, and peyotka. It was quite fun to conjoin it and make sth great.

What I like in this brancelet, is the possibility of wearing it for different occassions- from casual outfits until evening dresses. 

 

One response to “An old gold

Skomentuj

