With a green detail

Tym razem, zieleń nie do końca mną zawładnęła.

Bransoletka jest efektem mojej walki z ogólną chandrą i nudą. Rozchorowałam się, nie potrafiłam się skupić na czytaniu, a przeglądanie Internetu stało się po prostu nudne. Siły jednak starczyło mi jednak na chwycenie igły. Wpadłam w swego rodzaju trans, którego efekt możecie dzisiaj ujrzeć. W planach znajduję się pomysł wykonania kolczyków do kompletu, jednakże ciągle pojawiają się coraz to nowe pomysły, przez które zaniedbuję stary. Ale… uszyję! Dwa tygodnie ferii powinny mi wystarczyć ;)

eng.

Greenish has not entirely overtaken me this time.

This bracelet is an effect of my strugglings with hump and boredom. I was taken ill and I couldn’t  focus on reading anymore, surfing on the Internet became deeply boring. However, I was given enough power to grab a needle.  I got gripped in.  My plan was to create a matching earrings, however,I continually find more and more new ideas, which force me neglect the previous one.  Some day I will realize my idea! Two-week winter holidays should be enough .

Skomentuj

