Go green!

Moje święta  wypełnione były wszelakimi przygotowaniami  i ciężką pracą (moja córka się właśnie zaręczyła!). Uważam jednak, że ten czas był cudowny, niezapomniany. Mam nadzieję, że bawiliście się tak dobrze jak ja. Mój miło spędzony czas  ma jednak pewne konsekwencje pod postacią  niepublikowania nowych postów na blogu.

Zamiast długiego  rozwodzenia się nad biżuterią, pozwolę ją sobie po prostu zaprezentować.

Bawcie się dobrze!

*

 My Christmas time was filled with loads of all preparations and work (my daughter has engaged!), however I consider it to be unmemorable and gorgeous. I hope that you had as much fun as I had. However, my great time resulted also, as you could notice, with lack of notes by a long time.

Instead of long dwelling on giving descriptions of my embroiders, I let myself just present it. I hope that you like it. Have a great time!

rosa na trawie

usmiech zieleni1 usmiech zieleni2

One response to “Go green!

Skomentuj

