Burgundowe olślnienie

Uwielbiam perły. Przede wszystkim naturalne, jednak i te sztuczne mają w sobie wiele uroku. Do niniejszych kolczyków dodałam je właściwie przez przypadek – uznałam że perełki będą się dobrze komponować z burgundowymi nićmi sutaszu. Zrobiłam bazę w kolorze wina, dodałam pierwszy rząd perełek, spróbowałam z drugim i stwierdziłam że efekt mnie zadowala:) Zauważyłam, że nie tylko mi podoba się takie połączenie barw…

burgundowe olśnienie2

Burgundowe olśnienie

One response to “Burgundowe olślnienie

  • Officiella

    Jakie śliczne! Violu muszę Ci powiedzieć, że im częściej widzę Twoje prace to tym bardziej podoba mi się ta technika. Robisz tak ładne i eleganckie te kolczyki, że aż chce się je wziąć do łapki i trzymać i oglądać. To bordo z perełkami – dla mnie bomba!!!! Wesołych Świąt!

Skomentuj

