Stare złoto

stare złoto

Stare złoto

Dzisiaj spojrzałam na stronę sklepu internetowego na którym sprzedaję moją biżuterię i spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Zobaczyłam dwie pary kolczyków które mam wysłać do nowej właścicielki. Dumna z efektów mojej pracy przedstawiam parę której do tej pory nie prezentowałam na blogu. Kolory jedwabnych sznurków sutasz to niezwykłe połączenie szafiru,beżu i brązu. Akcent stanowi drewniany, mieniący się wieloma barwami koralik . Wydaje mi się że ten wzór ma w sobie coś z uniwersalnego piękna, ponieważ jest to już trzecia para kolczyków, różniąca się jedynie pewnymi detalami i kolorystyką, która ma już nową właścicielkę. Jedną z nich par przedstawiam w obecnym wpisie, dla porównania.

eng.

I just wanted to have a glance at an online shop, in which I am selling my jewellery, and I experienced a very pleasant surprise. I got to know that two pairs of earrings are going to change their owner =). Being proud of my work’s effect, I present embroiders which haven’t been presented on my blog until now.  Colours of silk threads are gorgeous combination of sapphire,  beige and bronze.  Unbearably, the central part which is a wooden bead, sparkling with loads of colours, easily catches attention. It seems to me, that this project is a kind of universal beauty, perfect for everybody. (it is one of 3 pairs that had quite a similar project and already found an owner. For a comparision, I present also some other pair in this style.)

korale

Korale, kolczyki niedostępne, na zamówienie, cena 50zł

lanvin8 lanvin6 lanvin4

One response to “Stare złoto

Skomentuj

