Dori Csengeri

Dori Csengeri była pierwsza. Od niej wszystko się zaczęło – projektuje niesamowitą biżuterię (choć od szycia ma armię pomocników) . Ceny nie na naszą polską kieszeń lecz nasycić oczy… Od niej właśnie sutasz wziął początek. Osobiście, nie lubię tworzyć kopii cudzych prac, najbardziej jestem zadowolona gdy zrobię biżuterię według własnego projektu i właśnie ta biżuteria się spodoba innym. Na prośbę córki wykonałam parę kolczyków wzorowaną na jednym z projektów Dori, nazwanym GLOW  (oryginalne do kupienia za 344$). Użyłam wybranych przez nią kolorów i kryształków. Przedstawiam tutaj efekt końcowy mojej pracy – w porównaniu z pierwowzorem. Wprawdzie nie było tutaj wiele mojej inwencji twórczej, ale jestem zadowolona z efektu końcowego.

Projekt Glow, Dori Csengeri

Projekt Glow, Dori Csengeri

jak dori csengeri

Moje wykonanie projektu Dori Csengeri,
kolczyki niedostępne tylko” do szuflady”

Dori Csengeri was the first one. The soutache’s beginnings started with her  incredible, gorgeous jewellery. Her project are uncommon, just amazing (even if she is supported by loads of employees). As I have to admit, the prices are completely inadequate to polish standards, however, we can at least let our eyes get sated with its beauty.

Personally, I dislike copying sb’s arts. I am most delighted when I create everything by myself – then I feel happy when sb appreciates  it. According to my daugter’s  request, I embroided one pair of earrings. I let myself use Dori’s project named GLOW (possible to purchase for 344$) where I used similar colours and beads. Now then, I present the final effect.  I must admit that I had no own invention, however, I am quite pleased with results.

3 responses to “Dori Csengeri

Skomentuj

