café au lait / kawa z mlekiem

 

Kawa z mlekiem

Oto mały komplecik. Kolor biżuterii bardziej można nazwać kremowym niż wspomnianą ‚kawą z mlekiem’ ale spodobała mi się ta nazwa. Ośmielę się powiedzieć że komplet który dzisiaj prezentuję jest dla trochę starszej kobiety niż dla nastolatki (Jeśli ktoś się nie zgadza, proszę, niech wyprowadzi mnie z błędu). Liczba kółeczek i ich wielkość może z początku przerażać. Zapewniam jednak, iż naszyjnik prezentuje się (na kimś)  bardzo ładnie. Ciężko pracowałam nad tym wszystkim i podoba mi się osiągnięty efekt.

eng.

This time a small package! Colour of this jewellery I could name as cream, however ‚café au lait’  sounds, at least in my opinion, better. I may dare to say, that package I present today is made for a rather older,  adult woman. I am not sure if teenagers would want to wear it. (If not, please answer and put me right)  The necklace, if to look at its size and amount of cricles, seems to frighten a bit. However, I must say, that it looks 100 times better when sb tries it on. I worked really hard on it and I like the effect i gained.

Kawa z mlekiem

Greetings!!/ POZDRAWIAM!

edit: As Officiella noticed, gears from new Balmain’s collection keep the same climate as this jewellery. I got impressed when I glanced at it. I like it very much and it suits perfectly to my earrings and necklace! That’s why I have decided to post some pictures  :)

Jak zauważyła Officiella, część ubrań z nowej kolekcji domu mody Balmain jest utrzymana w takim samym klimacie, jak moje kolczyki! Cała kolekcja strasznie mi się podoba i dlatego postanowiłam dodać kilka zdjęć.

8 responses to “café au lait / kawa z mlekiem

Skomentuj

