Straw yellows/ słomkowe

Kształt koła niewątpliwie zafascynował mnie, dlatego też postanowiłam się nim kierować podczas tworzenia biżuterii.  Pokochałam perfekcję kształtu i prostoty, gdzie przez dodanie tylko kilku detali, moja biżuteria staje się wyjątkowa. Ostatnio dużo haftowałam, jednakże jesteście zmuszeni czekać na kolejne zdjęcia. Moja pani fotograf  (pozdrawiam Cię Kasiu :)) ma w sobie coś z leniucha, dlatego muszę dosyć długo czekać na kolejne zdjęcia. Wkrótce będziecie mieć okazję zobaczyć,  jak wiele z moich ostatnich ‚dzieł’ bazuje na kształcie koła.

Słomkowe, kolczyki niedostępne, na zamówienie, cena 60zł

I got fascinated by a circle shape, so I am doing my way to it. I started to love perfectionism of shape and simpliness. At the same time, by adding just a few details, my jewellery becomes uncommon. I have made a lot of earrings last time, however, you have to wait for it. My ‚photographer’ is a bit lazy peron, who demands to wait a long time for every photo. (Greetings for you, Kasia!) Soonly  you will have an occassion to see how many things  embroided by me is circle-shape-based.

Greetings for all my readers!/ Pozdrowienia dla moich czytelników

source: Stella Mccartney, winter 2012

Skomentuj

