Rainbow circles/ tęczowe koła

sources:

areyoufashion.com

zalando.pl

Prostota i umiar tworzą moją wersję elegancji.  Kolczyki wykonane na bazie koła, które dane mi było kiedyś zobaczyć w internecie, wywarły na mnie ogromne wrażenie! Zdecydowałam się więc spróbować stworzyć własną wersję i oto rezultat. Kolczyki zdają się być bardzo proste, jednakże niewielkie, kolorowe koraliki które użyłam, znacznie ożywiają całość.  Jak sądzę, nie można mojemu małemu dziełu dać przydomku nudnego. Proste i efektowne:)

Tęczowe

Simpliness and moderation create my own version of elegance. Last time I got impressed by circle-like- shaped jewellery which I saw on the internet. I longed for embroiding my own and this is the result. Earrings seem to be simple, however the small, colourful beads that I have used, make it to look more lively. I think they can’t be named boring.

Skomentuj

