Witajcie na moim blogu!

Morski sen kolczyki i wisor

Witajcie na moim blogu, który chcę w całości oddać czemuś,  czemu ostatnio poświęcam każdą swoją wolną chwilę – sutaszowi. Mam nadzieję, że wam się spodoba:)

Na początku nie wiedziałam czym jest w ogóle sutasz. Znalazłam cudne biżutki na internecie, potem szukałam jak się szyje… I zaczęłam swoje próby;) Piszcie, zagadujcie, podpowiadajcie mi, każda sugestia będzie dobra:

Na początek chciałabym przedstawić błękitno-złoty komplet – kolczyki i naszyjnik. Do jego stworzenia użyłam jako bazę howlit błękitny, oplotłam granatowym i złotym sznureczkiem, a do ozdoby użyłam złotych koralików, bigle posrebrzane. Całość jest oczywiście obustronnie zaimpregnowałam (przecież za kilka miesięcy też musi pięknie wyglądać!)

One response to “Witajcie na moim blogu!

Skomentuj

